bele nord

Nordic walkingSzász Svájc Nemzeti Park, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Először még NDK-s időszakban voltam itt, utoljára pedig 2009-ben. Mit ne mondjak, küllemében, karbantartottságában sokat segített, hogy most már az egyesített Németország része (bár nem volt olyan lepukkadt, mint…

BeledBildein (Beled), Határélmény park, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Beledben már jártam korábban, de akkor csak a határőr tornyot találtam meg (ez volt az út mellett) és amikor feltettem a képeket a Panoramio-ra, akkor szembesültem vele, hogy itt azért másról is van szó (az a beszámoló…

NordkappNordkapp/Északi-fok

Hivatalosan Európa legészakibb pontja, bár az állítással több baj is van. A hely már a Magerøya sziget része, ráadásul annak sem az Északi sarkhoz legközelebb eső pontja. Épp ezért még két norvég fok is pályázik a cím elnyerésére. A hely…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Pico del Teide vulkán

Tenerife, vagyis ahogy a németek mondják Teneriffa (ezentúl így is írom, mert jobban tetszik) egy nagyon érdekes vulkanikus eredetű sziget egzotikus növényekkel, bizarr tájjal és alvó vulkánokkal. Ezért csendben, lábujjhegyen közlekedtünk…

Nordic walkingJungfrau Region, Kleine Scheidegg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most a Jungfrau Régió egyik nagy csomópontjáról lesz szó. Itt szó szerint összefutnak az utak (gyalogutak, (fogaskerekű) vasutak). Interlakenből a kék sárga vasúttal elindulva eljuthatunk Lauterbrunnen-be ill. Grindelwald-ba…

Nordica skiarenaEplény - Nordica Skiarena

Kedvenc síparadicsomunk. :) Szóval, ide járunk 7végenként síelni. 2009. március 15-én 78 havas nappal nagyszerű szezont zárhatott a Nordica Skiarena. Több, mint 25 ezren síeltek és snowboardoztak a különböző pályákon folyamatos nyitva tartás mellett…

Nord-TrøndelagNorvégia vizei

Norvégia a fjordok mellett a vízek országa is. Hóolvadáskor bármerre jár az ember, kisebb-nagyobb vízeséseket, patakokat mindenhol talál. Sokszor az ember alig veszi észre vezetés közben, hogy egy újabb vízesés mellett haladt el. Vízmániás lévén „muszáj” külön raknom őket a fjordoktól…

szalay2 utazási blogjaStubenberg am See, Stubenbergersee, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amikor legutóbb erre jártam, vastagon tél volt és csak a várat (Schloß Stubenberg) látogattam meg, ami jelenleg igen magas színvonalú szállodaként működik. A tavat nem volt érdemes, mert be volt fagyva, teljesen kihalt…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS*Alpesi körtúra

Hajnalban kellett kelnem, mert már 06:00 kor jöttek értem. Mikor a hegyek közé értünk, még ködpárában úszott a völgy és a zöld tó mellett elhaladva megállapítottuk, hogy már igen kiapadt. Kiszedtük a hátizsákokat a csomagtartóból és a hátunkra vettük…

szalay2 utazási blogjaRiegersburg, a fellegvár 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Úgy tűnik, hogy Riegersburg várával kapcsolatban csak fél munkát végeztem a legutóbb. Már akkor is látszott, hogy más módon is fel lehet jutni a várba, mint azon a kis siklón, amin én felmentem, meg lejöttem. De…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaBad Hofgastein, Termálfürdő, Gyógyfürdő, Túrázás

Délután 1 óra körül értünk Bad Hofgastein-be, ahol az egyik tágas és szép vállalati apartmanba költöztünk be. Ezért nem is csodálkoztam azon, hogy belebotlottunk vásárolgatás közben férjem két munkatársába is, idejárnak ugyanis sokan a cégtől kikúrálni magukat…

szalay2 utazási blogjaRax, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most az egyik kedvenc helyemet mutatom be. Ez a Rax. Magyarországról jól elérhető, majdnem végig autópályán lehet menni. A raxi kötélpálya alsó állomásánál le kell tenni a kocsit és a kabinos felvonóval fel kell…

Oszd meg ezt a keresést: bele nord